dilluns, 8 d’octubre del 2012

Comencem la part d'imatge!

http://www.sheknows.com/parenting/articles/949789/from-unique-to-classic-find-your-baby-name-style
Avui ha estat el primer dia que hem tingut la tercera professora de l'assignatura d'Alfabetització digital. La  part que farem amb ella m'agrada força perquè gira entorn de la imatge i, una de les meves aficions, és la fotografia. 

En les primeres classes, hem començat a treballar, de manera molt bàsica, amb l'Inkscape i el Photoshop. Tot i que, aquest últim programa, sé utilitzar-lo una mica perquè a vegades el faig servir i perquè en el curs d'iniciació a la fotografia que vaig fer, el vam treballar, m'ha anat bé començar de zero per tal de recordar i repassar possibilitats i instruments que ens ofereix i que ja no tenia en ment. En quant a l'Inkscape, no l'havia utilitzat mai, de fet, no sabia ni que existia. Tot i així, no m'ha semblat difícil d'utilitzar ja que s'assembla força a un programa de dibuix que he utilitzat diverses vegades, el Paint. Aquests programes són, doncs, exemples de recursos que ens ofereixen les TIC i penso que és interessant coneixèr-los ja que ens proporcionen una gran quantitat d'eines que ens poden ser d'utilitat de cara a la nostra futura professió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada